Professionele foto’s voor uw apotheek: een meerwaarde!
We mogen een boek niet beoordelen op zijn cover, maar vaak bestuderen patiënten uw apotheek toch met oog voor detail op het internet. Voor ze bij u langskomen, zoeken ze waarschijnlijk via Google al naar uw apotheek. Wil u een goede indruk maken? Kies dan voor professionele foto’s!
Van plexi tot beeldscherm, het digitale interieur van uw apotheek
We kennen allemaal de klassieke houder in plexiglas. Al vele jaren wordt hij gebruikt als ondersteunende marketingtool in verschillende handelszaken, maar ondertussen steelt zijn digitale broertje de show: het beeldscherm.
Visuele communicatie in uw apotheek: het wauw-effect dat blijft hangen
Laat ons het even over cijfers hebben. Wist u dat 65 procent van de bevolking een visueel geheugen heeft? Het is een van de vele cijfers die aantonen dat visuele communicatie vandaag zeker een plek verdient in uw strategie. Zichtbare informatie die blijft hangen Met...
Flyers en brochures: waarover communiceer ik om mijn patiënten te boeien?
Om uw digitale communicatie aan te vullen, gaat er niets boven ondersteunende papieren communicatie die u aan uw patiënten kan meegeven. Als een kleine herinnering in uw apotheek van alles wat er zich online afspeelt.
Diensten in de apotheek: communiceer over uw pluspunten!
Tijdens de COVID-lockdown gingen verschillenden onder jullie aan de slag met huis-aan-huisleveringen. Jullie zorgden mee voor de verdeling van de mondmaskers. Elke dag nemen jullie de rol van referentie-apotheek op jullie, bieden jullie medisch materiaal te huur aan,...
Uw website: het belang van actuele info
Het wereldwijde web gebruiken als een digitale vitrine is een onmisbare stap geworden voor uw apotheek. Uw site weerspiegelt uw zaak, is op elk moment toegankelijk en is de eerste plek waar uw patiënt gaat kijken om meer info te vinden over uw apotheek. Maar om hem...
Waarop moet ik letten bij het versturen van een nieuwsbrief?
Sinds 25 mei 2018 zijn er nieuwe regels omtrent de bescherming van persoonsgegevens van kracht. Dat heeft bepaalde gevolgen voor het versturen van nieuwsbrieven.
5 manieren om de mailadressen van mijn patiënten te verzamelen
U heeft beslist om te starten met een nieuwsbrief om zo patiënten aan uw merk te binden? Het opstellen, de inhoud schrijven, de periodiciteit bepalen: alles is in orde en u moet enkel nog de mail versturen? Dan zijn hierbij enkele ideeën om mailadressen te verzamelen bij uw patiënten.
Waar plaats ik mijn logo?
Zin om u op een ander aspect van de digitale communicatie te werpen? COMPharma heeft een volgende uitdaging klaar voor u: de nieuwsbrief.