Uw expertise als apotheker centraal in uw communicatie
Expertise en nabijheid zijn twee peilers van uw communicatie die u in de kijker kan zetten als apotheek. Maar welke expertise bedoelen we juist? Volledige ondersteuning Als gezondheidsprofessional maakt u deel uit van de groep referentiepersonen aan wie patiënten...
Communicatie vanuit mijn apotheek: het juiste thema op het juiste moment
Het komt maar zelden voor dat patiënten in het hartje van de winter op de hoogte willen gebracht worden van maatregelen tijdens een hittegolf. Voor een communicatie die interactie uitlokt, is het daarom een goed idee om een planning op te stellen op basis van...
Waarom een professioneel mailadres?
Contacteren uw patiënten u via een mailadres van Skynet, Gmail of Hotmail en ziet u daar geen graten in? Wij geven u 5 redenen die u op andere gedachte zullen brengen. Een professionele uitstraling Gratis mailadressen worden voornamelijk gebruikt door particulieren en...
Communicatie in functie van uw patiënten: een aanpak om over te nemen
Uw apotheek tonen door middel van communicatie is zeer belangrijk tegenwoordig. Maar als u wil dat ze ook resultaten boekt, zorgt u er maar beter voor dat al uw informatie goed onthaald wordt door uw publiek. Hoe doet u dat? Door uw patiënten te leren kennen! Content...
Storytelling, de hippe marketingstrategie voor mijn apotheek
We hebben het dikwijls over het belang van content in uw communicatie, zowel online als offline. Maar kent u de strategie van storytelling? Die is rechtstreeks gebaseerd op uw content en kan net dat kleine verschil maken in uw communicatie. Een menselijke communicatie...
Eindejaarsgeschenken, goodies met vele voordelen
In de marketingsector worden ze goodies genoemd, maar deze kleine cadeautjes in de kleur van uw apotheek zijn perfect om patiënten aan uw zaak te binden tijdens de eindejaarsperiode. Denkt u dat ze verleden tijd zijn? Think again! Uw patiënten willen meer Bij onze...
Creëer een online community voor uw patiënten
De digitale wereld als verlengstuk van de relatie met uw patiënt buiten de apotheek, zegt u dat wat? Het contact met uw patiënten onderhouden buiten de muren van de zaak is een goed begin. Maar een efficiënte digitale communicatie kan ook een levendige virtuele...
Uw apotheek op Facebook in enkele klikken
Bent u klaar om zich in het grote avontuur van sociale media te storten? Of heeft u nog een beetje hulp nodig om op te starten? Volg dan onze snelle gids en creëer makkelijk uw eigen Facebookpagina! Gebruik uw persoonlijk profiel U kan geen publieke pagina publiceren...
Werken, renovatie of verhuis: hoe communiceer ik erover met mijn patiënten?
Of het nu gaat om renovatiewerken om uw apotheek te verbeteren of een verandering van locatie, we hebben al snel de neiging om te gaan focussen op technische of logistieke details. Let op dat u niet vergeet te communiceren over deze ingrijpende veranderingen. Advies...