Expertise en nabijheid zijn twee peilers van uw communicatie die u in de kijker kan zetten als apotheek. Maar welke expertise bedoelen we juist?
Volledige ondersteuning
Als gezondheidsprofessional maakt u deel uit van de groep referentiepersonen aan wie patiënten vragen stellen in verband met hun gezondheid.
Ze wenden zich tot u om hun griepsymptomen te bespreken of hun slaapproblemen, de ideale dagcrème voor hun huidtype en de beste verzorging voor hun baby.
Het is dus op meerdere vlakken dat uw mening doorweegt, niet enkel op strikt medisch vlak. Er zijn meerdere onderwerpen gelinkt aan welzijn die het onderwerp van uw communicatie kunnen zijn.
Ongeëvenaarde informatie en goed advies
Als uw patiënten bij u langskomen is dat ook omdat ze u vertrouwen. Uw diploma en ervaring zijn de belangrijkste punten waarmee u zich onderscheidt van het gezondheidsmagazine dat u bij de boekhandelaar koopt.
Ongeacht het onderwerp moet alle informatie die u deelt wel geverifieerd zijn. Liever nog tweemaal dan slechts één keer!
Onze statistieken tonen ook aan dat de meerderheid van de patiënten op sociale media van onze apotheken vragende partij zijn voor advies van hun apotheker.
Welke essentiële oliën kan men gebruiken voor bepaalde aandoeningen, welke trucjes zijn er om beter te slapen of wat te doen in het geval van brandwonden. Elke vraag die aan uw balie gesteld wordt, kan het onderwerp zijn van uw communicatie.
Vergeet daarnaast ook niet om de aandacht te vestigen op de diensten die u aanbiedt in uw apotheek. Zij maken deel uit van de extraatjes die u uw patiënten te bieden heeft.
Bovenop onze communicatiediensten, kunnen wij voor u ook artikels voorzien met 100 % gepersonaliseerde content. Contacteer ons voor meer info!