dit is de gemiddelde tijd die Belgen elke dag op sociale media doorbrengen
%
van de Belgen gebruikt sociale netwerken als hun belangrijkste bron om hun favoriete merken te volgen
Wilt u uw patiënten behouden door een echte community rond de apotheek te bouwen? Wees aanwezig waar ze veel tijd doorbrengen: sociale netwerken!
Mijn apotheek op Facebook
Het is niet omdat u nog niet op Facebook zit, dat uw patiënten daar niet te vinden zijn en zo loopt u de kans mis om hen eraan te herinneren dat u bestaat.
Banden scheppen buiten uw apotheek
Verhoogt uw online zichtbaarheid
Promotie van producten en diensten mogelijk
Delen van gezondheidsadvies en informatie
Doelgroep: + 25 jaar
6,9 miljoen Belgische gebruikers
Mijn apotheek op Instagram
Om een jongere klantenkring te bereiken kan u beter voor Instagram kiezen! Dankzij het dynamische en esthetische karakter van dit sociaal netwerk, vermenselijkt u het imago van uw apotheek.
Versterkt uw visuele identiteit
Vermenselijking van de apotheek
Uitlichten van assortimenten en advies
Breed aanbod aan tools
Doelgroep: 18-35 jaar
Mogelijkheid tot meer spontaniteit
BIJ COMPHARMA HEEFT ELKE APOTHEEK ZIJN EIGEN MARKETING MANAGER
Om een communicatiestrategie uit te werken die zo goed mogelijk bij u past, wordt u vanaf het begin van uw abonnement ondersteund door één communitymanager. Zo heeft u een vast aanspreekpunt die uw wensen en doelen leert kennen!